Ανοιχτός Τουρισμός: Η Ελλάδα με νέο πρόσωπο”

Ο τουρισμός είναι ένας τομέας που απαιτεί προσοχή και προσπάθεια για να προωθηθεί η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη. Οι ταξιδιώτες έχουν πλέον γίνει πιο απαιτητικοί και αναζητούν ταξιδιωτικές επιλογές που είναι συμπεριληπτικές και ανοικτές σε όλους, ενώ παράλληλα υπάρχει ανάγκη για προσβάσιμους δημόσιους χώρους και καταλύματα. Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να αναδείξει αυτές τις αρχές για να δημιουργήσει ένα προορισμό που είναι προσβάσιμος και ανοιχτός για όλους
Ανοιχτός Τουρισμός: Η Ελλάδα με νέο πρόσωπο"
Η πρώτη πρόταση είναι η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας. Τόσο ο ιδιωτικός όσο και ο δημόσιος τομέας πρέπει να αναπτύξουν πρωτοβουλίες που θα ευαισθητοποιήσουν το κοινό σχετικά με τη σημασία της διαφορετικότητας και της ισότητας. Ένα παράδειγμα είναι ο ρόλος που μπορούν να παίξουν οι ευρωπαϊκές εταιρείες που έχουν δεσμευθεί να συμπεριλαμβάνουν ατομα με αναπηρία στις διαφημιστικές τους δράσεις. Επίσης, εθνικές και τοπικές κυβερνήσεις μπορούν να προωθήσουν εκστρατείες ευαισθητοποίησης για να αναδείξουν τα οφέλη της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης
Ανοιχτός Τουρισμός: Η Ελλάδα με νέο πρόσωπο"
Η δεύτερη πρόταση αφορά τους προσβάσιμους δημόσιους χώρους. Πρέπει να επενδυθούν περισσότεροι πόροι για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα κτίρια και τους υπαίθριους χώρους. Η προσβασιμότητα πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του σχεδιασμού και της κατασκευής των δημόσιων χώρων. Επίσης, πρέπει να δημιουργηθεί μια ανεξάρτητη πιστοποιημένη βάση δεδομένων με πληροφορίες για την προσβασιμότητα των δημόσιων χώρων, ώστε οι ταξιδιώτες να μπορούν να αναζητούν έγκυρες πληροφορίες
Ανοιχτός Τουρισμός: Η Ελλάδα με νέο πρόσωπο"
Η τρίτη πρόταση είναι η διάχυση της πληροφορίας. Είναι απαραίτητο οι ταξιδιώτες με αναπηρία να έχουν πρόσβαση σε λεπτομερείς, αξιόπιστες και πιστοποιημένες πληροφορίες για την προσβασιμότητα των ταξιδιωτικών επιλογών τους. Πρέπει να δημιουργηθεί μια κεντρική βάση δεδομένων με πληροφορίες για πιστοποιημένους προσβάσιμους πόρους, ώστε οι τουριστικοί φορείς να μπορούν να αντλούν έγκυρες πληροφορίες
Ανοιχτός Τουρισμός: Η Ελλάδα με νέο πρόσωπο"
Η τέταρτη πρόταση αφορά τις εκπαιδευτικές ανάγκες και δεξιότητες στον τουριστικό τομέα. Οι εργαζόμενοι πρέπει να εκπαιδευθούν σε θέματα που αφορούν τη διαφορετικότητα, την ισότητα, τη συμπερίληψη και την προσβασιμότητα. Αυτό θα εξασφαλίσει ένα περιβάλλον εργασίας που είναι ανοιχτό και προσβάσιμο για όλους τους πελάτες
Η πέμπτη και τελευταία πρόταση είναι η ανάπτυξη εταιρικής πολιτικής και ταξιδιωτικών εμπειριών που προάγουν τη συμπερίληψη από τον ιδιωτικό τομέα. Οι επιχειρήσεις πρέπει να δεσμευτούν να εφαρμόζουν αρχές προσβασιμότητας και να παρέχουν επαρκείς πόρους για αυτό. Αυτό θα ενισχύσει την εικόνα και την αξιολόγηση των επιχειρήσεων, καθώς και την εναρμόνιση με αρχές που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη
Ο ελληνικός τουρισμός έχει τη δυνατότητα να γίνει ένας προορισμός που είναι προσβάσιμος, συμπεριλαμβανωντας και ανοιχτός για όλους. Με την υλοποίηση αυτών των πέντε προτάσεων, η Ελλάδα μπορεί να προωθήσει έναν τουρισμό που είναι βιώσιμος και διαφορετικός, παρέχοντας μια πλούσια και εντυπωσιακή εμπειρία σε όλους τους ταξιδιώτες.
Πηγή

Σχετικά Άρθρα

spot_img

Τελευταία Άρθρα