Ο Μιχάλης Παρεδράκος, Communication & Brand Strategist, θα είναι ένας από τους ομιλητές στο πρώτο μεγάλο Συνέδριο του Travel.gr για την Ελλάδα και τον Τουρισμό, το GREECE TALKS, που θα πραγματοποιηθεί στις 16 Νοεμβρίου στην Αθήνα. Ο κ. Παρεδράκος έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον κλάδο της επικοινωνίας και της στρατηγικής για διάφορα brands, ενώ έχει συνεργαστεί με κορυφαίες εταιρίες.
Μιλώντας για την συμμετοχή του στο GREECE TALKS, ο κ. Παρεδράκος αναφέρει ότι η Choose Strategic Communications Partner, εταιρία στην οποία συνεργάζεται, θα παρουσιάσει μια μεγάλη έρευνα που έχει διεξαχθεί για την σημασία και τις ανεξάντλητες δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στον τουρισμό. Επίσης, θα παρουσιάσει προτάσεις και στρατηγικές για την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης από την ελληνική τουριστική βιομηχανία, με σκοπό την αποτελεσματικότερη προώθηση των πολλών και μοναδικών τουριστικών προορισμών της χώρας.
Ο κ. Παρεδράκος έχει αναπτύξει πλούσιο έργο στον κλάδο της επικοινωνίας και της στρατηγικής, συνεργαζόμενος με γνωστές εταιρίες όπως η Ogilvy, η Coca Cola Hellas και η IKEA. Η επιτυχημένη πορεία του τον οδήγησε να περιληφθεί στη λίστα με τους 50 καλύτερους Strategic Planners στον κόσμο το 2014. Αυτή τη στιγμή, διδάσκει Στρατηγική Επικοινωνίας στο ECI – Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας.
Η παρουσία του Μιχάλη Παρεδράκου στο GREECE TALKS υπόσχεται να προσφέρει αξία και δημιουργικές ιδέες για την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού με την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Με εμπειρία και γνώσεις στον τομέα, θα παρουσιάσει προτάσεις που έχουν ήδη μετουσιωθεί σε πρακτικές εφαρμογές, προσφέροντας λύσεις για τον ανταγωνιστικό πλεονασμό της Ελλάδας στον κόσμο του τουρισμού.
Πηγή