Ο νέος τρόπος ζωής των ψηφιακών νομάδων: Ποιοι είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί

Ο νέος τρόπος ζωής των ψηφιακών νομάδων: Απόδραση με εργασία

Ο όρος “ψηφιακός νομάς” δημιουργήθηκε από τους Tsugio Makimoto και David Manners στο βιβλίο τους το 1997, και σήμερα αντιπροσωπεύει έναν νέο τρόπο ζωής που έχει επανασχεδιάσει τις εργασιακές συνθήκες. Στο πλαίσιο αυτό, οι ψηφιακοί νομάδες έχουν γίνει κυριολεκτικά “μόνιμοι κάτοικοι” στη σύγχρονη εργασιακή πραγματικότητα, και η κατηγορία αυτή συνεχίζει να αυξάνεται με τη βοήθεια του κορωνοϊού.

Μέχρι το 2023, ο αριθμός των εξ αποστάσεως εργαζομένων και ψηφιακών νομάδων είχε ξεπεράσει τα 35 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία, η Αμερική έχει το μεγαλύτερο ποσοστό εξ αποστάσεως εργαζομένων, με περισσότερους από 17 εκατομμύρια ανθρώπους να εντάσσονται σε αυτή την κατηγορία. Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους ψηφιακούς νομάδες περιλαμβάνουν την Ισπανία, την Ταϊλάνδη και τις ΗΠΑ.

Έχει παρατηρηθεί ότι το 90% των ψηφιακών νομάδων έχει τελειώσει τις σπουδές του σε πανεπιστήμιο, ενώ το 58% είναι άνδρες και το 43% αυτοαπασχολούμενοι. Όπως κάθε άλλος επαγγελματικός τομέας, έτσι και ο ψηφιακός νομαδισμός εξελίσσεται συνεχώς. Με βάση τις τάσεις, τις προβλέψεις και τα στατιστικά στοιχεία για το 2024, προβλέπεται ότι το 47% των ψηφιακών νομάδων θα ανήκει στην ηλικιακή ομάδα 30-39 ετών, με το 14% να είναι 20 ετών και το υπόλοιπο ποσοστό να είναι άνω των 40 ετών. Επιπλέον, περίπου το 50% των ψηφιακών νομάδων ανήκει στη γενιά Millennials και το 54% είναι παντρεμένοι ή ζουν με τον σύντροφό τους.

Λαμβάνοντας υπόψη την εδραίωση και την ανάπτυξη του ψηφιακού νομαδισμού στον εργασιακό κόσμο, πολλές εταιρείες εστιάζουν στη συμπράξη με επιχειρήσεις φιλοξενίας με σκοπό να προσφέρουν καταλύματα και υπηρεσίες που είναι απαραίτητα για τη διαβίωση και την εργασία των ψηφιακών νομάδων. Ένα από τα παραδείγματα αυτών των συμπράξεων είναι η εταιρεία Outsite, μία εξυπηρέτηση για ψηφιακούς νομάδες που έχει έδρα την Καλιφόρνια. Η Outsite συνεργάστηκε με την ολλανδική εταιρεία ξενοδοχείων Zoku προκειμένου να προσφέρει προνόμια στα 5.000 μέλη της, προσφέροντάς τους πρόσβαση σε συνεργαζόμενα καταλύματα σε όλη την Ευρώπη.

Με τη συμφωνία αυτή, τα μέλη της Outsite μπορούν να μείνουν σε πάνω από 500 διαμερίσματα της Zoku σε πόλεις όπως Άμστερνταμ, Κοπεγχάγη, Παρίσι και Βιέννη. Τα καταλύματα αυτά έχουν σχεδιαστεί ειδικά για μακροχρόνιες διαμονές και παρέχουν έναν ιδανικό χώρο για εργασία και κοινωνική δικτύωση των ψηφιακών νομάδων. Οι υπηρεσίες αυτές διατίθενται στα μέλη της Outsite στην τιμή των 149 δολαρίων ετησίως, και περιλαμβάνουν πρόσβαση σε αποκλειστικούς χώρους που προορίζονται μόνο για τα μέλη, μηνιαίες προσφορές και τη δυνατότητα συνάντησης άλλων μελών.

Επιπλέον, τα μέλη μπορούν να απολαμβάνουν εκπτώσεις, πιστωτικά καταθέσεις και ειδικές προσφορές για παρατεταμένη διαμονή, ενώ οι υπεύθυνοι κοινοτήτων της Zoku δημιουργούν ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις καθ’ όλο το έτος, προσφέροντας την ευκαιρία στους ψηφιακούς νομάδες να γνωρίσουν ντόπιους κατοίκους και άλλους ψηφιακούς νομάδες.
Πηγή

Τελευταία Άρθρα

Νέος Αέρας στην Τουριστική Θεσσαλονίκη: Ανάλυση των Επισκεπτών και Αναβάθμιση των Ξενοδοχείων

Το 2023 αναδείχθηκε ως μια χρονιά ανάκαμψης για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης μετά την πανδημία, επιδεικνύοντας ικανοποιητικά επίπεδα κίνησης. Αυτά είναι τα

Ο ξενοδόχος του Κέρκυρα Seaways: Ένα μαγικό ταξίδι με τις πιο σύγχρονες πλοιοκτήτριες

Προορισμός Κέρκυρα ή Παξοί; Δεν υπάρχει διαφωνία, αυτά τα πανέμορφα νησιά πρέπει αναμφίβολα να βρίσκονται στο πρόγραμμα των επόμενων διακοπών σας! Και επειδή

Νέα τουριστική στρατηγική για την Ελλάδα: Τα Περιφερειακά Συμβούλια Τουρισμού σε δράση!

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, πρότεινε την ιδρύση ενός Ταμείου που θα χρηματοδοτείται από το "Τέλος Ανθεκτικότητας", κατά τη διάρκεια της πρώτη

Η Πρωτοποριακή Δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Φιλοξενία

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει ριζικά τον κλάδο της φιλοξενίας, με την ικανότητά της να επεξεργάζεται τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να βελτιώνει σημαντι

Ανάπτυξη τουρισμού εκτός αιχμής στην Ελλάδα: Νέες τάσεις και στοιχήματα

Την τελευταία δεκαετία, η Ελλάδα έχει κερδίσει πόντους στο επιτυχημένο στοίχημα της επέκτασης της τουριστικής σεζόν. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγου