Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της εταιρείας τεχνολογίας StudentUniverse, οι γυναίκες της γενιάς Ζ έχουν ανακαλύψει την ανεξαρτησία τους και τις ελευθερίες που προσφέρουν τα σόλο ταξίδια. Η γενιά αυτή, που γεννήθηκε μεταξύ του 1996 και του 2010 και μεγάλωσε στην ψηφιακή εποχή, έχει διαμορφωθεί από τις προκλήσεις του κλίματος, της οικονομίας και του κορωνοϊού. Η έρευνα επικεντρώθηκε στις σκέψεις και τις συμπεριφορές των γυναικών αυτής της γενιάς, ιδιαίτερα όσον αφορά τις επιθυμίες τους για σόλο ταξίδια. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, με περίπου το 58,3% των γυναικών να εκφράζει ενδιαφέρον να ταξιδέψει μόνη της στο εξωτερικό
Το κίνητρο για αυτά τα σόλο ταξίδια στηρίζεται στην αναζήτηση της ψυχικής ευεξίας. Η επιθυμία να βγουν από τη ζώνη άνεσής τους και να ανακαλύψουν τον εαυτό τους αποτελεί το κύριο κίνητρο για την προγραμματισμένη ανεξαρτησία, με ποσοστό 69,7%. Άλλα κίνητρα περιλαμβάνουν την αίσθηση ελευθερίας, την φροντίδα του εαυτού και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Αυτά τα κίνητρα αποδεικνύουν ότι το 69,2% των νεαρών γυναικών προτιμούν τις σόλο διακοπές στις παραλίες ή τις πισίνες
Όσον αφορά τους προορισμούς, η Ευρώπη κατατάσσεται ως ο απόλυτος προορισμός για τις γυναίκες της γενιάς Ζ που ταξιδεύουν μόνες τους. Οι όμορφες παραλίες και οι πολλές ευκαιρίες περιηγήσεων συνεισφέρουν σε αυτή τη δημοτικότητα. Περίπου το 68% των γυναικών εξέφρασαν ενδιαφέρον να επισκεφθούν την Ευρώπη, ενώ ο Νότιος Ειρηνικός και η Ανατολική Ασία ακολουθούν με ποσοστό 44,1%. Οι γυναίκες της γενιάς Ζ έχουν εκφράσει ενδιαφέρον για ταξίδια στην Κίνα και την Ιαπωνία
Παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες της γενιάς Ζ έχουν τη διάθεση να ταξιδεύουν μόνες τους, εξακολουθούν να ανησυχούν κάπως. Ο εγκλωβισμός ή ο αποπροσανατολισμός αποτελούν τις κύριες ανησυχίες, με ποσοστό 71,3%. Η ασφάλεια και ο κίνδυνος απάτης ακολουθούν, με ποσοστό 69,1% και 61,4%. Επίσης, το 52,6% των γυναικών προτιμούν να διαμείνουν σε ξενοδοχεία για να έχουν την παρουσία του έμπιστου προσωπικού. Το βασικό συμπέρασμα από αυτή την έρευνα είναι ότι οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να προσελκύσουν τις γυναίκες της γενιάς Ζ σε σόλο ταξίδια θα πρέπει να παρέχουν ανέσεις που θα τις κάνουν να αισθάνονται άνετα και ασφαλείς.