Έχοντας υπόψη τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για την ανάπτυξη ενός ξενοδοχείου, ποιες πλατφόρμες αξίζει να επιλέξετε; Σε αυτόθα δούμε τις καλύτερες πλατφόρμες social media για ξενοδοχεία και πώς μπορείτε να επιτύχετε στο συντομότερο χρονικό διάστημα.
1. Εξοικειωθείτε με τις πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης:
Για να λάβετε μια απόφαση, είναι σημαντικό να έχετε κατανόηση των πιο δημοφιλών πλατφορμών εκεί έξω:
– Facebook: Παραμένει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα με 2,79 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Επικοινωνείτε με επισκέπτες, μοιράζεστε πληροφορίες και δημιουργείτε εκδηλώσεις.
– Instagram: Ιδανική πλατφόρμα για απεικόνιση ονειρεμένων προορισμών και βελούδινων λόμπι. Ενθαρρύνετε τους επισκέπτες και τους influencers να μοιράζονται τις δικές τους εικόνες.
– Twitter: Στέλνετε σύντομες και γρήγορες ενημερώσεις, επικοινωνείτε και συνομιλείτε.
– Youtube: Δημιουργείτε περιεχόμενο βίντεο που ενημερώνει και εμπνέει.
– Pinterest: Δημιουργήστε μια εικόνα του ξενοδοχείου σας μέσω μιας οπτικής πλατφόρμας.
– TikTok: Συνεργαστείτε με influencers και φτιάξτε βίντεο για ένα νεότερο κοινό.
– Whatsapp: Αναβαθμίστε την επικοινωνία σας με τους επισκέπτες σας.
2. Λάβετε υπόψη το κοινό σας:
Κατανοώντας τους ιδανικούς καλεσμένους σας και τις προτιμήσεις τους, θα είστε σε θέση να διερευνήσετε πιο προσεκτικά τις πλατφόρμες που προσφέρονται και να λάβετε μια τεκμηριωμένη απόφαση σχετικά με το πού θα εστιάσετε το μάρκετινγκ και την προώθησή σας.
3. Σκεφτείτε στόχους και πρακτικές:
Σκεφτείτε τους γενικούς στόχους σας και πώς κάθε πλατφόρμα μπορεί να σας βοηθήσει να τους επιτύχετε. Λάβετε υπόψη και την πρακτική πλευρά, όπως τον απαιτούμενο χρόνο και χρήματα, το προσωπικό σας και τις διαθέσιμες εργαλεία διαχείρισης.
4. Πώς να προωθήσετε το ξενοδοχείο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
Όταν προωθείτε το ξενοδοχείο σας, μπορείτε να λάβετε υπόψη τους παρακάτω παράγοντες: συνέπεια, δημιουργικότητα και ανταγωνισμός. Μπορείτε να εμπνευστείτε από τον ανταγωνισμό και να ακολουθήσετε ορισμένες ιδέες, όπως να μοιραστείτε φωτογραφίες από τους καλεσμένους σας, να δημιουργήσετε ομάδα Facebook για προσφορές και να οργανώσετε διαγωνισμούς.
Καθώς παρουσιάζουμε και εφαρμόζουμε ένα σχέδιο διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τη συχνότητα δημοσιεύσεων, τον τρόπο απάντησης στους χρήστες, τη βελτιστοποίηση των προφίλ σας και την ανάγκη προώθησης των επιλογών κράτησης.
Είστε έτοιμοι για μία εξαιρετική καμπάνια στα social media; Σχεδιάστε την επόμενη κίνησή σας με σκέψη, φαντασία και σωστούς συμμάχους! Ανακαλύψτε τις υπηρεσίες της WEBONE και πετύχετε τους νέους σας στόχους στο χώρο του digital marketing.
Πηγή