Νέοι Ελληνικοί Προορισμοί: Μια Καινοτόμα Προσέγγιση για τον Βιώσιμο Τουρισμό

Νέοι Ελληνικοί Προορισμοί: Η Καινοτόμα Προσέγγιση του Βιώσιμου Τουρισμού

Η πρωτοβουλία “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” που διοργάνωσε η Marketing Greece, ανεβάζει στο επίκεντρο το “responsible travel” και τις αξίες του βιώσιμου τουρισμού, μέσω της δημιουργίας περιεχομένου από οκτώ Έλληνες δημιουργούς περιεχομένου.

Οι προορισμοί που επικεντρώθηκαν σε αυτό το έργο ήταν η Οίτη, η Ορεινή Αχαΐα και τα Καλάβρυτα, τα Τζουμέρκα, το Νότιο Ρέθυμνο, η Σίφνος, η Κίμωλος, η Κύθνος, η Κέα, η Ιθάκη και ο Ασπροπόταμος Τρικάλων. Οι Μανώλης Αρμουτάκης, Στέφανος Αντιμάντος, Γιώργος Βενιός, Μιχάλης Λαπαρδάς, Δημήτρης Παλαιογιάννης, Νικόλαος Πάνου, Παναγιώτης Παπαϊωάννου και Βασιλική Παπακωνσταντή και Γιώργος Τσαγκαράκης, ενώνοντας τη δημιουργικότητά τους με τη Marketing Greece, μας παρουσίασαν μια μοναδική αισθητική και ιστορίες από αυτούς τους προορισμούς.

Νέες Ελληνικές Προορισμοί: Μια Καινοτόμα Προσέγγιση για τον Βιώσιμο Τουρισμό
Το φωτογραφικό και βιντεογραφικό υλικό που δημιουργήθηκε για την καμπάνια περιλαμβάνει 600 φωτογραφίες, 35 short forms και 13 longer form videos. Η καμπάνια προβλήθηκε στα social media του Discovergreece.com και στους λογαριασμούς των content creators, με κεντρικό μήνυμα την προτροπή προς τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν και να απολαύσουν την Ελλάδα με σεβασμό και υπευθυνότητα.

Ο γενικός διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος, δήλωσε: “Έχοντας τη συνεργασία ως βασική μας αξία, αυτή τη φορά ενώσαμε δυνάμεις με Έλληνες content creators, ανθρώπους που βιώνουν με τον δικό τους τρόπο τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που μπορεί κανείς να απολαύσει στους ελληνικούς προορισμούς.

Οι content creators αποτέλεσαν το εμπνευσμένο μυαλό πίσω από την αισθητική και τις ιστορίες που δημιουργήθηκαν, επικεντρώνοντας στον πολιτισμό, την αγροδιατροφή, τα φυσικά τοπία, και τις παραδοσιακές τέχνες και παραδόσεις, δημιουργώντας εμπειρίες με ήπιο περιβαλλοντικό αποτύπωμα και αναδεικνύοντας τον υπεύθυνο τρόπο ταξιδίου και διαμονής στους προορισμούς μας. Αυτή η πρωτοβουλία αποβλέπει στην προβολή του αξιοθέατου και του τουριστικού προϊόντος της Ελλάδας, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες που μπορούν να απολαύσουν την ομορφιά των προορισμών μας με σεβασμό προς το περιβάλλον”.

Το έργο “Travel Reimagined | Tomorrow’s Content Today” αποτελεί μια πρωτοποριακή πρωτοβουλία για την προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στην Ελλάδα, που θα συνεχιστεί και θα αναπτυχθεί κάθε χρόνο, προβάλλοντας την υπέροχη χώρα μας και όλα όσα έχει να προσφέρει.
Πηγή

Τελευταία Άρθρα

Νέος Αέρας στην Τουριστική Θεσσαλονίκη: Ανάλυση των Επισκεπτών και Αναβάθμιση των Ξενοδοχείων

Το 2023 αναδείχθηκε ως μια χρονιά ανάκαμψης για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης μετά την πανδημία, επιδεικνύοντας ικανοποιητικά επίπεδα κίνησης. Αυτά είναι τα

Ο ξενοδόχος του Κέρκυρα Seaways: Ένα μαγικό ταξίδι με τις πιο σύγχρονες πλοιοκτήτριες

Προορισμός Κέρκυρα ή Παξοί; Δεν υπάρχει διαφωνία, αυτά τα πανέμορφα νησιά πρέπει αναμφίβολα να βρίσκονται στο πρόγραμμα των επόμενων διακοπών σας! Και επειδή

Νέα τουριστική στρατηγική για την Ελλάδα: Τα Περιφερειακά Συμβούλια Τουρισμού σε δράση!

Η Υπουργός Τουρισμού, κα Όλγα Κεφαλογιάννη, πρότεινε την ιδρύση ενός Ταμείου που θα χρηματοδοτείται από το "Τέλος Ανθεκτικότητας", κατά τη διάρκεια της πρώτη

Η Πρωτοποριακή Δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης στη Φιλοξενία

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει αλλάξει ριζικά τον κλάδο της φιλοξενίας, με την ικανότητά της να επεξεργάζεται τεράστιες ποσότητες δεδομένων και να βελτιώνει σημαντι

Ανάπτυξη τουρισμού εκτός αιχμής στην Ελλάδα: Νέες τάσεις και στοιχήματα

Την τελευταία δεκαετία, η Ελλάδα έχει κερδίσει πόντους στο επιτυχημένο στοίχημα της επέκτασης της τουριστικής σεζόν. Όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγου