Οι 4 φυλές ταξιδιωτών που θα καθορίσουν το μέλλον του τουρισμού!
Οι 4 φυλές των ταξιδιωτών του μέλλοντος με ορίζοντα το 2033 αναδείχθηκαν μέσα από μια έρευνα που πραγματοποίησε η Amadeus, βασισμένη σε ένα δείγμα 10.000 τουριστών από όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με την έρευνα, που αναλύεται από τον πρόεδρο της Amadeus, κ. Francisco Pérez-Lozao Rüter, οι ταξιδιώτες του 2033 χωρίζονται σε 4 ομάδες: τους Travel Tech-fluencers, τους Excited Experientialists, τους Pioneering Pathfinders και τους Memory Makers. Ο ίδιος κ. Rüter ανήκει στην ομάδα των Travel Tech-fluencers, που ενδιαφέρονται για τη χρήση της πιο πρόσφατης τεχνολογίας για να βελτιώσουν την εμπειρία τους κατά το ταξίδι.
Οι Travel Tech-fluencers επιλέγουν ξενοδοχεία που προσφέρουν εξατομικευμένες διαμονές και είναι ανοιχτοί σε πειραματισμό με τελευταίες εξελίξεις της ξενοδοχειακής τεχνολογίας. Ο κ. Rüter παρουσιάζει μερικούς τρόπους μέσω των οποίων οι ξενοδοχεία μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες αυτών των ταξιδιωτών και των άλλων ομάδων του μέλλοντος.
Οι Excited Experientialists, από την άλλη πλευρά, έχουν μια προσέγγιση YOLO – You Only Live Once – στη ζωή και θέτουν τις εμπειρίες πάνω από τα υλικά αγαθά. Προτιμούν ταξίδια με έμφαση στην περιπέτεια και την επιβίωση, και είναι πιθανό να μην προγραμματίζουν εκ των προτέρων το ταξίδι τους, αλλά να επιδιώκουν την ευελιξία και την αυθεντική εμπειρία. Οι Excited Experientialists μπορούν να ελκυστούν από ξενοδοχεία που προσφέρουν ειδικές παροχές για απομακρυσμένη εργασία ή δραστηριότητες όπως μαθήματα μαγειρικής ή ξεναγήσεις από τοπικούς. Για να προσελκύσει αυτήν την ομάδα, τα ξενοδοχεία πρέπει να προσφέρουν ευέλικτες επιλογές και διαδραστικές εμπειρίες.
Οι Pioneering Pathfinders, από την άλλη πλευρά, είναι περιπετειώδεις και αναζητούν την πρωτοπορία. Είναι τεχνολογικά προηγμένοι και πιστεύουν ότι η τεχνολογία θα διαμορφώσει την επόμενη δεκαετία των ταξιδιών. Ενδιαφέρονται για την προσωπική ευεξία, την περιπέτεια και τη βιωσιμότητα, και προτιμούν ξενοδοχεία που προσφέρουν τεχνολογίας σε στοιχεία όπως ελέγχου φωτισμού και θερμοκρασίας σε ένα δωμάτιο. Η προσβασιμότητα και η βιωσιμότητα είναι επίσης σημαντικές για αυτήν την ομάδα.
Οι Memory Makers είναι ομάδα ταξιδιωτών που προτιμούν μια πιο απλή προσέγγιση στα ταξίδια. Δεν αναζητούν εξωτικές περιπέτειες ή υψηλή τεχνολογία, αλλά αναζητούν ξενοδοχεία που προσφέρουν φιλικές και επαγγελματικές υπηρεσίες, άνετη διαμονή και αξία για τα χρήματά τους. Οι Memory Makers προτιμούν να έχουν προφίλ επισκεπτών και να αισθάνονται ότι τους φροντίζουν και τους εκτιμούν στα ξενοδοχεία που επιλέγουν.
Η έρευνα για τους ταξιδιώτες του μέλλοντος παρέχει μια εικόνα των συνθηκών που παρατηρούνται σήμερα και που θα διαμορφώσουν τους ταξιδιώτες του μέλλοντος. Είναι σημαντικό για τους ξενοδόχους και τους παρόχους τεχνολογίας να συνεργαστούν για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες αυτών των ταξιδιωτών και να προσφέρουν εξατομικευμένες και καινοτόμες λύσεις. Ένα ανοιχτό, συνδεδεμένο οικοσύστημα είναι κρίσιμο για τη διαχείριση της επιχείρησης και την ικανοποίηση των αναγκών των ταξιδιωτών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τα ταξίδια τους.